Offizielle Mitteilung Schulen Eringerfeld

Basketball – Kreismeisterschaften in Soest
4. Januar 2018
She4All in der zweiten Runde! – Die Jugend für Frauenrechte mobilisieren.
8. Februar 2018

Am heutigen Nachmittag brannte es gegen 17.00 Uhr in einem Freizeitraum des Jungeninternats. Die Zusammenarbeit zwischen dem Betreuungspersonal und der Feuerwehr verlief vorbildlich. Fünf Schüler befinden sich vorsorglich in ärztlicher Betreuung. Vorübergehend ist ein Teil der Schülerschaft in einem anderen Internatsteil untergebracht. Die Betreuung ist gewährleistet und der Unterricht findet morgen planmäßig statt.

Bugün öğleden sonra saat 17 sıralarında erkek yurdunun boş bir çalışma odasında üzücü bir yangın meydana gelmiş bulunmaktadır. Yurt çalışanları ve itfaiye ekipleri arasındaki koordineli çalışma sonrasında yangına anında müdahale edilmiş bulunmaktadır. Şuan dumandan etkilen beş öğrenci tedbir amaçlı müşahede altında tutulmaktadır. İtina ile ilgilenilen öğrenciler, yurdun başka bir bölümüne yerleştirilmiştir. Yarın okuldaki dersler normal planlanan şekilde devam edecektir.